ACDC – automatizace a kontrola procesů nad skladovým hospodářstvím

ACDC neboli Algotech Compact Data Collector je námi vyvinutý software pro práci s 1D i  2D kódy jednoduše ovládaný na mobilním zařízení. Propojuje ERP s logistikou, výrobou nebo expedicí. Zefektivňuje práci a snižuje chybovost. Je připraven i na napojování dalších IoT zařízení.

ACDC – automatizace a kontrola procesů nad skladovým hospodářstvím
PROČ ALGOTECH

Proč si pořídit systém pro inteligentní čtečky ACDC?

>
Podpora 24/7
Jsme tu pro vás non-stop a odpovíme na každý požadavek. 90 % požadavků vyřešíme do 30 minut.
>
Dostupnost kdykoli a kdekoli
Usnadňujeme používání systémů vašim zaměstnancům. ERP i jiné systémy budou mít k dispozici 24/7 na mobilním zařízení.
>
100+ implementací
Přes 25 let se o implementace a správný a bezpečný chod vašich systémů stará více než 120 stálých specialistů.
>
100% jistota
Můžete nám důvěřovat. Před realizací vás propojíme s firmami, které vám poskytnou reference.
SYSTÉM ACDC

Usnadněte práci svým zaměstnancům inteligentními čtečkami v mobilu

Usnadněte práci svým zaměstnancům inteligentními čtečkami v mobilu

Systém ACDC propojuje a automatizuje procesy z vašeho ERP systému do mobilního zařízení nebo inteligentní čtečky. Usnadňuje tak práci vašim zaměstnancům s 2D kódy při pohybu ve skladu, výrobě, logistice nebo při expedici.  

ACDC dokážeme rychle provázat s podnikovými informačními systémy Oracle JD Edwards a Oracle EBS. Nastavíme procesy podle vašich potřeb a v případě jakýchkoli potíží je vám k dispozici naše technická podpora. Produkt je také připravený pro využití v RFID a RTLS.

Transakce prováděné na mobilních zařízeních jsou v reálném čase zaznamenávané do ERP systému a díky tomu je zabezpečená konzistence všech dat a souvisejících procesů. 

Usnadněte práci svým zaměstnancům inteligentními čtečkami v mobilu
95 % společnostem pomůže propojení ERP systému s mobilním zařízením zautomatizovat procesy
Výhody systému ACDC
BENEFITY

Výhody systému ACDC

Výhody systému ACDC
  • Snížení chybovosti při zápisu dat díky automatizaci 
  • Zefektivnění práce a zamezení ztráty času přecházením k PC 
  • Přehled nad skladovými zásobami 
  • Rychlé vyhledání požadované položky 
  • Zvýšení využitelnosti ostatních systémů 
  • Přizpůsobení vzhledu aplikace podle požadavků klienta 
  • Jednoduché a intuitivní ovládání 
O naše klienty se staráme – na každý požadavek reagujeme už od 5 minut a do 30 minut většinu z nich vyřešíme
ŠKODA AUTO

ACDC jsme implementovali ve Škoda Auto

ACDC jsme implementovali ve Škoda Auto

Implementace systému ACDC probíhala ve spolupráci se společností Škoda Auto.

  • Nejdříve jsme zanalyzovali procesy přímo v prostředí, ve kterém se ACDC měl používat. 
  • Na základě toho jsme vytvořili konkrétní projektovou architekturu a specifické aplikace, které jsme propojili se systémy Škoda Auto. 
  • Během tří měsíců jsme zautomatizovali a zprovoznili více než 10 činností pro zaměstnance, kteří využívají mobilní zařízení. 
ACDC jsme implementovali ve Škoda Auto
S dlouhodobými klienty nás pojí více než 20 let partnerství
Najdeme řešení i pro vás
O NÁS

Je s námi spokojeno více než 500 zákazníků

Přes 25 let se nepřetržitě staráme o bezpečnost firemních dat, nabízíme řešení pro oblast firemní komunikace, call center, CRM a ERP systémů, kyberbezpečnosti, cloudových služeb a GDPR. Vyvíjíme také aplikace na míru a nabízíme ServiceDesk. Produkty a služby vždy přizpůsobujeme vašim potřebám.
25+
let zkušeností
6000+
projektů
Telly
Český rozhlas
ADP
Czech airlines
Remax Česká republika
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.