CRM systémy se stávají nedílnou součástí každodenních procesů firem. V rámci řízení vztahu se zákazníkem umožňují dlouhodobě podporovat prosperitu společnosti prostřednictvím vylepšení firemní komunikace na venek. CRM (Customer Relationship Management) vám pomůže s:
Co vám e-book přinese?
Poznáte všechny funkce CRM a naučíte se je využít v praxi. Získáte přehled o možnostech přizpůsobení systému. Dozvíte se, jak na integraci CRM systému do firmy.
„Spolupráce s Algotechem byla výbornou zkušeností. Díky nim a implementaci SugarCRM se nyní můžeme lépe starat o klienty a efektivněji pracovat uvnitř naší firmy,“ dodává Ing. Petr Nosek.
Kybernetické útoky představují obrovský problém kvůli ztrátě cenných dat a ohrožení finanční stability napadené firmy. Ztráta i jen několika dokumentů může společnost a její pověst nenávratně poškodit v očích klientů i veřejnosti. V e-booku vám experti ze společnosti Algotech odhalí:
„Výběr dodavatele Algotech přinesl profesionální a komplexní řešení pro zajištění ochrany osobních údajů. Vzhledem k vlastnímu realizačnímu týmu si část požadavků na ochranu osobních údajů dnes řešíme vlastními silami, složitější požadavky předáváme Algotechu. Projektový a servisní tým společnosti Algotech odvedl skvělou práci, a i díky tomu máme ochranu osobních údajů plně pod kontrolou,“ Ing. Jan Novak, pověřenec pro ochranu osobních údajů CENTROPOL ENERGY, a.s.
V dnešní době je třeba klást velký důraz na zabezpečení a zálohování dat. I proto je cloud computing v posledních letech velmi skloňované téma a služby v této oblasti jsou na vzestupu. Co v e-booku najdete?
Spolupráce se společností Algotech byla od začátku na špičkové úrovni. Zejména jsme se obávali náročné migrace více než 70ti serverů z původního prostředí, ale díky profesionálnímu a proaktivnímu přístupu ze strany Algotechu vše proběhlo nad očekávání hladce." Jindřich Kubelík, vedoucí Oddělení vývoje aplikací
Péče o zákazníky patří mezi činnosti, které jsou zásadní pro dlouhodobou úspěšnost podniku. Vzájemná komunikace vede k budovaní vztahu a důvěry, a to jak u zákazníků nových, tak i stávajících. V rámci tohoto procesu dochází i k vytváření image firmy, a proto je komunikace klíčovým prvkem již od prvotního kontaktu.
„AlgoCC je řešení, které rozvíjí naše podnikání a podporuje specifický způsob fungování našich pracovišť uživatelské podpory. Zejména se jedná o funkcionalitu na míru, kdy má operátor možnost vybrat a řešit urgentní požadavek klienta a poté se vrátit k méně závažným požadavkům.“ ČD - Informační Systémy, a.s.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky