IT vývojový support pro aplikace

Poskytujeme nepřetržitou IT podporu námi vyvinutým softwarům, ale i softwarům a databázím třetích stran, napsaných zejména v programovacích jazycích .NET, Java, PHP, C#, C++. Dokážeme vyřešit i nejsložitější úkoly na úrovni L3.
IT vývojový support pro aplikace
PROČ ALGOTECH

Proč aplikační podpora od nás?

>
Podpora 24/7
Jsme tu pro vás non-stop a odpovíme na každý požadavek. 90 % požadavků vyřešíme do 30 minut.
>
Jsme proaktivní
Neustále přicházíme s podněty k vylepšení, a to i během procesu IT podpory vyvíjených aplikací.
>
100% zastupitelnost
Parametry jednotlivých projektů si předáváme mezi sebou, takže už nemusíte být závislí jen na svém vývojovém oddělení.
>
Minimální záruka 6 měsíců
V případě problémů na naší straně jsou veškeré opravy zdarma.
APLIKAČNÍ SUPPORT

Spolehněte se na IT HelpDesk pro již vyvinuté aplikace

Spolehněte se na IT HelpDesk pro již vyvinuté aplikace

Podpora námi vyvinutých aplikací je samozřejmostí, navíc dokážeme stejnou péči poskytnout i aplikacím třetích stran. 

Desítky našich specialistů jsou schopní pracovat s většinou nejpoužívanějších programovacích jazyků (např. .NET, Java, PHP, C#, C++ ad.) a jsme 100% zastupitelní. Máme navíc vlastní datové centrum, takže vaše aplikace můžou rychle a v bezpečí běžet u nás. 

Spolehněte se na IT HelpDesk pro již vyvinuté aplikace
Vaše aplikace vyvíjí přes 25 let více než 120 specialistů
Jsme tu pro vás 24/7/365
NEPŘETRŽITÁ PODPORA

Jsme tu pro vás 24/7/365

Jsme tu pro vás 24/7/365

Na každý požadavek reagujeme už od 5 minut. Tikety na úrovni L1 odbavíme daný den, řešení tiketů na úrovni L2 a L3 závisí na jejich obtížnosti. Vždy vás ale průběžně informujeme o aktuálním stavu řešení. 

Máme zkušenosti i s vlastním vývojem, implementací a integrací softwarů i v rámci mezinárodních projektů. Vlastníme tyto certifikace: 

Scrum – agilní metoda řízení projektů a vývoje, Prince2 / Prince2Agile, Oracle GOLD partner, PSMI, GitLab, Azure, DevOps, NGINX, C#, XML master, Oracle certified expert database 12C.

Každý projekt řídí jeden projektový manažer, který se stará o rozpočet a dodržení termínů
MODERNIZACE

Nejde jen o IT podporu, ale o dlouhodobý rozvoj softwaru

Nejde jen o IT podporu, ale o dlouhodobý rozvoj softwaru

Jak to funguje? 

  • Vývojem softwaru nebo převzetím projektu naše spolupráce nekončí.  
  • Nadále přicházíme s potenciálními zlepšeními, aby vaše aplikace byla bezpečná a funkční. 
  • Také poskytujeme IT podporu pro plynulý a bezvadný chod aplikace. 
  • Podporu zajišťujeme pro lokální trh i pro zahraniční pobočky v rámci nadnárodní skupiny. 
Nejde jen o IT podporu, ale o dlouhodobý rozvoj softwaru
S dlouhodobými klienty nás pojí více než 20 let partnerství
Najdeme řešení i pro vás
O NÁS

Je s námi spokojeno více než 500 zákazníků

Přes 25 let se nepřetržitě staráme o bezpečnost firemních dat, nabízíme řešení pro oblast firemní komunikace, call center, CRM a ERP systémů, kyberbezpečnosti, cloudových služeb a GDPR. Vyvíjíme také aplikace na míru a nabízíme ServiceDesk. Produkty a služby vždy přizpůsobujeme vašim potřebám.
25+
let zkušeností
6000+
projektů
Telly
Český rozhlas
ADP
Czech airlines
Remax Česká republika
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.