Systémový administrátor – HPP

Do našeho pohodového týmu divize podnikových systémů v Praze – Karlíně hledáme na hlavní pracovní poměr kolegu či kolegyni na pracovní pozici systémový administrátor.

Systémový administrátor – HPP

Co daná pozice obnáší?
  • Základní správa Windows a Linux serverů.
  • Kontroly logů a chodu již běžících systémů.
  • Správa uživatelů v jednotlivých systémech.
  • Instalace různého software dle dokumentace.
  • Podpora uživatelů.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
  • Znalost instalace a administrace operačních systémů Windows a Linux.
  • Znalost instalace a administrace databází (MS SQL, Oracle).
  • Angličtina na středně pokročilé úrovni B2 – máme i zahraniční zákazníky.
  • Komunikační schopnosti.
  • Smysl pro týmovou práci.

Výhodou – nikoliv však podmínkou – je:

  • Znalost produktů Oracle
  • Znalost administrace informačních systémů
  • Certifikace na Oracle nebo Microsoft technologie

Co nabízíme my vám?

  • Příležitost naučit se pracovat s novým technologiemi.
  • Práci ve stabilní a prosperující společnosti.
  • Příjemné firemní benefity.
  • Příležitost k profesnímu růstu.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • 25 dní dovolené.

Kam a kdy můžete nastoupit?

Pracovat budete v moderních kancelářích Algotechu v pražském Karlíně.

Nástup na hlavní pracovní poměr je možný ihned nebo dle domluvy. V případě zájmu nám zašlete svůj strukturovaný životopis.
Těšíme se na vás!  

Zaslat CV
NÁŠ TÝM

Zakládáme si na přátelských vztazích

Zakládáme si na přátelských vztazích

Od prvního dne budete mít vedle sebe kolegy, kteří s vámi proberou nejen pracovní záležitosti, ale popovídáte si i o tom, jak to u nás chodí, např. každé pondělní ráno u firemní snídaně. Rádi se potkáváme i mimo firmu, a proto pořádáme pravidelně společné akce.  

Těšit se můžete například na školení, workshopy, „Algopivo“, letní grilování v Libčicích blízko našeho datového centra nebo na akci „Algoday“, při které se setkáme i s vašimi blízkými. Také pořádáme celofiremní „Kick Off“, setkání se zákazníky, vánoční večírek. Rádi žijeme aktivně ve firmě i mimo ni.   

Zakládáme si na přátelských vztazích
O Algotechu
O NÁS

O Algotechu

O Algotechu

Jsme česká IT společnost, která vznikla v roce 1997 jako malá firma působící v oblasti call center, telekomunikačního softwaru a hardwaru. Pro kompletní zajištění IT služeb jsme naši činnost postupně rozšířili o další oblasti – ERP, cloudové služby, kyberbezpečnost, CRM, GDPR, vývoj na zakázku, digitální komunikace a IT outsourcing.

Věnujeme se i podpoře dobrých věcí, proto jsme založili Nadační fond Algo, prostřednictvím které pomáháme tam, kde je nejvíce potřeba.

Nejmodernější technologie, neustálý rozvoj, ale i společně strávený čas.

Podívejte se, jak to u nás vypadá a co vše můžete zažít.
KARIÉRA V ALGOTECHU

Udělejte první krok do Algotechu

Vyplňte své údaje a připojte k nim i svůj životopis.
Těšíme se, až vás poznáme!
Udělejte první krok do Algotechu


Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.