Technický konzultant ERP – HPP

Do našeho pohodového týmu divize podnikových systémů v Praze – Karlíně hledáme na hlavní pracovní poměr kolegu či kolegyni na pracovní pozici technický konzultant ERP.

Technický konzultant ERP – HPP

Jsme stabilní a stále rostoucí firma, proto hledáme nového kolegu či kolegyni

Poskytujeme špičkové služby a spolupracujeme s velkými klienty. Provozujeme vlastní datové centrum v České republice a zajišťujeme jedinečný servis. Jsme také schváleným poskytovatelem cloudových služeb pro státní správu. 

Co daná pozice obnáší?
  • Správa a podpora ERP systémů našich zákazníků.
  • Komunikace s týmem vývojářů a aplikačních konzultantů při návrhu a implementaci technických řešení.
  • Odbavování technických požadavků a troubleshooting.
  • Instalace softwaru a řešení dle technické dokumentace.
  • Poskytování technické podpory uživatelům ERP na úrovni L2.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
  • Dobré komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu.
  • Základní znalost operačních systémů Windows a Linux.
  • Zkušenosti s instalací a administrací databází (MS SQL, Oracle).
  • Schopnost komunikovat v angličtině na úrovni B1/B2 – pracujeme i se zahraničními klienty.
  • Pečlivost a schopnost samostatné práce na technické podpoře úrovně L2.

Výhodou, ale nikoli podmínkou, je:

  • Znalost produktů Oracle.
  • Zkušenost s administrací informačních systémů.
  • Certifikace na technologie Oracle nebo Microsoft.

Co nabízíme my vám?

  • Zajímavou a různorodou práci ve stabilní firmě, která roste a nabízí nové příležitosti.
  • Pečlivý adaptační program, abyste se rychle zapracovali.
  • Přátelský a podporující kolektiv, který vám vždy rád poradí.
  • Možnost dalšího vzdělávání – interní i externí školení a certifikace.
  • Veškeré potřebné vybavení – notebook a telefon se zvýhodněným tarifem.
  • Odpovídající finanční ohodnocení dle vašich zkušeností.
  • 25 dní dovolené za odpracovaný rok.
  • Stravenkový paušál a firemní snídaně každé pondělí.
  • Další příjemné benefity.

Kam a kdy můžete nastoupit?

Pracovat budete v moderních kancelářích Futurama Business Park v pražském Karlíně.

Pokud vás tato nabídka zaujala a máte zájem stát se součástí našeho týmu, zašlete nám svůj strukturovaný životopis.
Těšíme se na vás!

Zaslat CV
NÁŠ TÝM

Zakládáme si na přátelských vztazích

Zakládáme si na přátelských vztazích

Od prvního dne budete mít vedle sebe kolegy, kteří s vámi proberou nejen pracovní záležitosti, ale popovídáte si i o tom, jak to u nás chodí, např. každé pondělní ráno u firemní snídaně. Rádi se potkáváme i mimo firmu, a proto pořádáme pravidelně společné akce.  

Těšit se můžete například na školení, workshopy, „Algopivo“, letní grilování v Libčicích blízko našeho datového centra nebo na akci „Algoday“, při které se setkáme i s vašimi blízkými. Také pořádáme celofiremní „Kick Off“, setkání se zákazníky, vánoční večírek. Rádi žijeme aktivně ve firmě i mimo ni.   

Zakládáme si na přátelských vztazích
O Algotechu
O NÁS

O Algotechu

O Algotechu

Jsme česká IT společnost, která vznikla v roce 1997 jako malá firma působící v oblasti call center, telekomunikačního softwaru a hardwaru. Pro kompletní zajištění IT služeb jsme naši činnost postupně rozšířili o další oblasti – ERP, cloudové služby, kyberbezpečnost, CRM, GDPR, vývoj na zakázku, digitální komunikace a IT outsourcing.

Věnujeme se i podpoře dobrých věcí, proto jsme založili Nadační fond Algo, prostřednictvím které pomáháme tam, kde je nejvíce potřeba.

Nejmodernější technologie, neustálý rozvoj, ale i společně strávený čas.

Podívejte se, jak to u nás vypadá a co vše můžete zažít.
KARIÉRA V ALGOTECHU

Udělejte první krok do Algotechu

Vyplňte své údaje a připojte k nim i svůj životopis.
Těšíme se, až vás poznáme!
Udělejte první krok do Algotechu


Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.