Řešení pro smart call centrum NICE vám umožní v reálném čase využít nahrávání hlasových a textových interakcí na zákaznických linkách a chatech.
NICE slouží nejen pro zachycení samotné interakce, ale i pro její hodnocení, doplnění o obchodní data, ukládání a archivaci. Nahrávky použijete pro zlepšení péče o zákazníky díky analýze obsahu nebo hodnocení emočního naladění volajících a operátorů.
NICE navíc využívá AI model natrénovaný na více jak 500 milionech skutečných volajících pro behaviorální porozumění.
Řešení pro kontaktní centra NICE je ideální pro velké společnosti – banky, finanční instituce, letecké společnosti.
Technologie NICE je spolehlivá a obsahuje špičkové funkce pro podporu nahrávání interakcí zákaznických linek a komplexní nástroje pro správu kvality péče o zákazníky, což potvrzuje mnoho našich dlouholetých klientů.
Jsme jedinou společností s plnou technickou certifikací pro systémy NICE v ČR a na Slovensku. Garantujeme podporu L1 24/7 s možností nepřetržitého monitoringu i vzdálené správy a komplexním servisem certifikovaných odborníků.
Řešení upravíme na míru dle vašich potřeb a požadavků od návrhu po realizaci – může doplňovat řešení Avaya nebo být součástí dodávky jiných hlasových řešení; systém je připojitelný ke všem dostupným hlasovým řešením.
S implementací digitálních komunikačních technologií máme více než 25 let zkušeností s více než 500 klienty vč. oblasti legislativních a regulačních norem a migracemi na jiný systém. Mezi naše zákazníky patří i významné finanční domy jako jsou Raiffeisenbank nebo Komerční Banka.
Jsme tu vás po celou dobu: po dodání probíhá průběžná servisní podpora a případná profylaxe technologií. Samozřejmostí je servisní podpora pro dlouhodobou udržitelnost a potřebnou dostupnost i robustnost řešení.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky