NICE – jednička na globálním trhu

Zvyšte konverznost vašich onbound hovorů až o 28 % pomocí technologie NICE pro záznam a hodnocení interakcí call centra. Pomůžeme vám s návrhem vhodného řešení od implementace přes následnou nonstop podporu až po servis.
NICE – jednička na globálním trhu

Proč právě technologie NICE?

>
Podpora 24/7
Jsme tu pro vás non-stop a odpovíme na každý požadavek. 90 % požadavků vyřešíme do 30 minut.
>
Certifikovaní experti
Jsme jedinou společností s plnou certifikací pro systémy NICE v ČR a na Slovensku.
>
Rozšiřitelnost a podpora
Rozšiřitelnost a podpora nových verzí OS i DB, a to on-premise i cloudových variant.
>
Dlouhodobá garance
Dlouhodobá garance vývoje v oblasti digitální komunikace, nahrávání, hodnocení a archivace.
JISTOTA

NICE – skutečné smart call centrum

NICE – skutečné smart call centrum

Řešení pro smart call centrum NICE vám umožní v reálném čase využít nahrávání hlasových a textových interakcí na zákaznických linkách a chatech.  

NICE slouží nejen pro zachycení samotné interakce, ale i pro její hodnocení, doplnění o obchodní data, ukládání a archivaci. Nahrávky použijete pro zlepšení péče o zákazníky díky analýze obsahu nebo hodnocení emočního naladění volajících a operátorů. 

NICE navíc využívá AI model natrénovaný na více jak 500 milionech skutečných volajících pro behaviorální porozumění. 

Řešení pro kontaktní centra NICE je ideální pro velké společnosti – banky, finanční instituce, letecké společnosti.

NICE – skutečné smart call centrum
O naše klienty se staráme – na každý požadavek reagujeme už od 5 minut a do 30 minut většinu z nich vyřešíme
Proč technologie NICE právě od nás?
DŮVĚRYHODNÝ PARTNER

Proč technologie NICE právě od nás?

Proč technologie NICE právě od nás?

Technologie NICE je spolehlivá a obsahuje špičkové funkce pro podporu nahrávání interakcí zákaznických linek a komplexní nástroje pro správu kvality péče o zákazníky, což potvrzuje mnoho našich dlouholetých klientů. 

Jsme jedinou společností s plnou technickou certifikací pro systémy NICE v ČR a na Slovensku. Garantujeme podporu L1 24/7 s možností nepřetržitého monitoringu i vzdálené správy a komplexním servisem certifikovaných odborníků. 

Řešení upravíme na míru dle vašich potřeb a požadavků od návrhu po realizaci – může doplňovat řešení Avaya nebo být součástí dodávky jiných hlasových řešení; systém je připojitelný ke všem dostupným hlasovým řešením. 

Již 25 let se o bezvadné fungování vašich systémů stará více než 120 IT specialistů
ZKUŠENOSTI

S digitální komunikací máme více než 25 let zkušeností

S digitální komunikací máme více než 25 let zkušeností

S implementací digitálních komunikačních technologií máme více než 25 let zkušeností s více než 500 klienty vč. oblasti legislativních a regulačních norem a migracemi na jiný systém. Mezi naše zákazníky patří i významné finanční domy jako jsou Raiffeisenbank nebo Komerční Banka. 

  • Nejdříve provedeme analýzu vašich potřeb, aby implementace proběhla bez problémů. 
  • Navrhneme pro vás více variant a společně vybereme nejvhodnější řešení – nad procesem máte plnou kontrolu.  
  • Systémy implementujeme v souladu s nejmodernějšími technologiemi a bez narušení chodu vaší společnosti. 

Jsme tu vás po celou dobu: po dodání probíhá průběžná servisní podpora a případná profylaxe technologií. Samozřejmostí je servisní podpora pro dlouhodobou udržitelnost a potřebnou dostupnost i robustnost řešení. 

 

S digitální komunikací máme více než 25 let zkušeností
S dlouhodobými klienty nás pojí více než 20 let partnerství
Najdeme řešení i pro vás
O NÁS

Je s námi spokojeno více než 500 zákazníků

Přes 25 let se nepřetržitě staráme o bezpečnost firemních dat, nabízíme řešení pro oblast firemní komunikace, call center, CRM a ERP systémů, kyberbezpečnosti, cloudových služeb a GDPR. Vyvíjíme také aplikace na míru a nabízíme ServiceDesk. Produkty a služby vždy přizpůsobujeme vašim potřebám.
25+
let zkušeností
6000+
projektů
Telly
Český rozhlas
ADP
Czech airlines
Remax Česká republika
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.