V poslední době nebylo zcela jasné, jakým směrem se budou ve světě ubírat potřeby firemní komunikace - jak interní, tak směrem k zákazníkům. Tato nejistota pomalu mizí...
V poslední době nebylo zcela jasné, jakým směrem se budou ve světě ubírat potřeby firemní komunikace - jak interní, tak směrem k zákazníkům. Tato nejistota pomalu mizí a potřeby i technologie se začínají stabilizovat. Po příchodu nástrojů jako je Skype, WhatsApp, Viber, Telegram, atp. se ukazuje, že tyto kanály je potřeba integrovat a jednotně je zpracovávat nejen na úrovni hlasu, ale také psanou formu chatu. To stejné platí pro sociální sítě a dnes již pomalu stárnoucí email. I přes nesporné výhody všech výše uvedených nástrojů a prostředí je potřeba podotknout, že jsou izolované a každý má v oblibě jiný.
Algotech společně s Avaya a její platformou Breeze (viz video níže) je připraven jako jediný řešit integraci těchto komunikačních nástrojů při zachování stávajících investic a se zachováním nynějšího chování organizací. Nasazením tohoto řešení zlepšíme spokojenost zákazníků s přístupem firem v komunikaci s nimi. A hlavně? Bude lhostejno jakým kanálem s vámi bude zákazník či kolega komunikovat.
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky