Mobilní aplikace nám v dnešní době umožňují řešit stále širší spektrum činností přímo z terénu: odesílání plateb z banky nebo e-mailová komunikace už jsou samozřejmostí. Ale i práce v CRM systému do terénu neodmyslitelně patří, a to zejména (ačkoli ne výhradně) jako odpověď na potřeby obchodníků.
Mobilní aplikace nám v dnešní době umožňují řešit stále širší spektrum činností přímo z terénu: odesílání plateb z banky nebo e-mailová komunikace už jsou samozřejmostí. Ale i práce v CRM systému do terénu neodmyslitelně patří, a to zejména (ačkoli ne výhradně) jako odpověď na potřeby obchodníků.
Představte si to: setkáváte se se zákazníky na schůzkách a často se ve shonu přesouváte z jedné na druhou. Určitě není správné večer nad počítačem vzpomínat, kde jste co probírali, a hlavně - co jsme komu slíbili.
Jakmile schůzka skončí, není nic jednoduššího než nadiktovat stručné shrnutí přes telefon. Pokud navíc označíte schůzku za uskutečněnou, může CRM automaticky odeslat děkovné e-maily všem účastníkům.
Úkoly zadané do mobilu se vám zobrazí v CRM na počítači, jakmile k němu usednete.
Snažíte se udělat na klienta ten nejlepší dojem, a proto je důležité být neustále v obraze a plnit všechny své sliby. Ukažte, že je na Vás spolehnutí.
Přejíždíte ze schůzky na schůzku a v mobilní aplikaci vidíte, že Vás čeká setkání s klientem Frantou od 10:00. Podíváte se tedy do detailu klienta, abyste si připomněli včerejší přípravu. Hbitě zkontrolujete obrat, rozjednané obchodní případy a poslední komunikaci s klientem.
Z mobilní aplikace lze také vyvolat hovor, kdyby nastalo nějaké zpoždění a bylo potřeba klienta informovat.
Nyní jste perfektně v obraze a jedním kliknutím spustíte GPS navigaci, která vychází z adresy klienta. Jakmile schůzka skončí, tak jí můžete opět vyhodnotit a vyrazit na další.
Někdo z kolegů potřebuje drobnost, aby mohl pokračovat ve své práci. Například obchodní ředitel sestavuje v CRM report pro vedení a vidí, že máte v obchodních případech nějaký nesoulad. Proč by to mělo čekat až do večera? Obratem můžete vytasit telefon a obchodní případ upravit v něm. Můžete také narychlo upravit podklady k fakturaci, když zavolají z účetního oddělení. Nemusíte nikoho v týmu zdržovat a pružně jim vyhovíte.
K podpisu nemusíte tisknout celé všeobecné obchodní podmínky a 40tistránkovou rámcovou smlouvu. Dokumenty necháte podepsat na tabletu elektronicky. Po stvrzení se opět může spustit automatické odeslání děkovného e-mailu s podepsanou smlouvu.
Následně není ani potřeba nastavit obchod na vyhraný nebo přikládat smlouvu k obchodu v CRM. To vše by se mělo dít automaticky, aby se obchodník mohl věnovat tomu nejdůležitějšímu – zákazníkovi.
CRM systém je tu především od toho, aby Vám zjednodušil Vaši práci a přinesl lepší výsledky. Z toho samozřejmě vyplývá, že by měl být tam, kde ho potřebujete. Pokud tedy Vaše práce sahá i za hranici Vaší kanceláře, mobilní aplikace se stane nenahraditelným pomocníkem Vaší každodenní práce.
Chcete zjistit více o možnostech CRM nebo se poradit o konkrétní úpravě pro Vaši firmu?
Neváhejte nás kontaktovat.
Michael Macek
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky