82 % zákazníků přejde ke konkurenci po zkušenosti se špatným zákaznickým servisem. Konkurenčních podniků nepřestává přibývat a retence zákazníků je čím dál tím důležitějším faktorem úspěšného fungování každé cílevědomé firmy.
82 % zákazníků přejde ke konkurenci po zkušenosti se špatným zákaznickým servisem. Konkurenčních podniků nepřestává přibývat a retence zákazníků je čím dál tím důležitějším faktorem úspěšného fungování každé cílevědomé firmy.
Očekávání Vašich klientů se každý rok zvyšují (potvrzuje více než ½ dotazovaných) a jen tak ledajaké kontaktní centrum už nestačí. Vše musí pracovat jako dobře naolejovaný stroj – a to jak ze stránky technické, tak personální.
Dnes už si bez call centra většina firem ani neporadí. Pokud ho však dokážete díky moderním technologiím využít na 100 %, dá Vám výrazný náskok před konkurencí – co patří mezi výhody kvalitního customer care softwaru?
Chytrá kontaktní centra mají spoustu výhod a manažeři firem všeho druhu o ně projevují čím dál tím větší zájem. S rostoucí poptávkou se zvedá i nabídka a dnes už je na trhu tolik softwaru, že vyznat se v něm není zrovna lehké.
Na co myslet při výběru call centra?
V Algotechu nabízíme 2 varianty kontaktního centra – a každá se bude hodit jinému typu firmy. Jak určit, která je ideální pro Vás?
Tento produkt nabízíme ve spolupráci se světoznámým vývojářem komunikačních technologií: Avaya. Po rychlé implementaci máte přístup k široké škále nástrojů, které umožní interakci s klienty i mezi zaměstnanci.
Kontaktní centrum Avaya je osvědčeným softwarem mezi špičkovými společnostmi po celém světě.
Český software (z naší vlastní dílny) si zakládá na jednoduchosti zavedení i provozu. Při vývoji jsme odstranili všechny zbytečnosti tak, aby naši zákazníci obdrželi jen to, co opravdu potřebují – a to v přímočarém uživatelském prostředí.
Pokud si stále nejste jistí, který z nich vybrat, neváhejte se obrátit na naše experty v rámci nezávazné konzultace.
Když už máte vybranou telekomunikační službu, která se Vám bude nejvíce hodit, je načase ji zprovoznit. Na jaké kroky byste neměli zapomenout?
Když chcete perfektně fungující kontaktní centrum, bude to vyžadovat práci a znalosti. Naši odborníci naštěstí mají s telekomunikačními službami skoro 20letou zkušenost a rádi Vám pomohou.
Nebojte se zeptat; konzultace je úplně zdarma.
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky