Pohotová komunikace a prozákaznický přístup. Pokud tyto základní předpoklady vaše call centrum nesplňuje, je vysoce pravděpodobně, že o své zákazníky přijdete. Konkurenčních podniků totiž neustále přibývá, a právě zákazníci jsou v pozici, kdy si mohou vybírat. Víte, co se stane, když budou u vás nespokojení? Najdou si firmu, která je schopna nabídnout jim přesně to, co hledají. Takových zákazníků je podle statistik až 82 %. Pusťte se do čtení a zjistěte, jak vám ke komunikaci se zákazníky pomohou technologie a jak si díky nim udržíte stávající zákazníky a získáte nové.
Pohotová komunikace a prozákaznický přístup. Pokud tyto základní předpoklady vaše call centrum nesplňuje, je vysoce pravděpodobně, že o své zákazníky přijdete. Konkurenčních podniků totiž neustále přibývá, a právě zákazníci jsou v pozici, kdy si mohou vybírat. Víte, co se stane, když budou u vás nespokojení? Najdou si firmu, která je schopna nabídnout jim přesně to, co hledají. Takových zákazníků je podle statistik až 82 %. Pusťte se do čtení a zjistěte, jak vám ke komunikaci se zákazníky pomohou technologie a jak si díky nim udržíte stávající zákazníky a získáte nové.
Tradiční call centrum je postaveno na principu poskytnutí podpory po telefonu. To ovšem přestává být v dnešní moderní společnosti dostačující. Nepřiměřeně dlouhé čekání na obsazené lince by naštvalo nejednoho zákazníka, a tak je žádoucí poskytnou mu další způsoby, jak se s Vámi může spojit.
Řeč je o kontaktních centrech, která využívají pro účely komunikace se zákazníky různé kanály. Mimo tradičních hlasových hovorů se jedná o webové chaty, online faxy, sociální sítě či e-maily. Pracovníci call center vyřizují příchozí požadavky napříč těmito kanály a nabízí tak zákazníkovi mnohem příjemnější zážitek. Cílem je efektivní zpracování požadavků, maximalizace spokojenosti zákazníků, generování vyšších zisků a omezení nákladů.
Dnes již nestačí odpovídat na hlasové hovory. Zákazníci od Vás očekávají mnohem vyšší level komunikace a rozsáhlejší funkce.
Rozhraní, se kterým operátoři pracují, by mělo být jednoduché a zároveň efektivní. Jak toho docílit? Využívejte technologický pokrok ve svůj prospěch a zajistěte pohodlí operátorům, kteří jednotlivé požadavky vyřizují.
Zcela zásadní je, aby každý z operátorů věděl, co přesně má dělat. Toho můžete docílit využitím kvalitního customer care systému.
Představte si situaci, kdy se zákazník dovolá na zákaznickou linku, kde se opakovaně vyžaduje vyřešení svého požadavku. Pokud se pokaždé spojí s jiným operátorem, který navíc nemá žádné informace o tom, v jaké fázi se požadavek nachází, je jen otázkou času, než mu dojde trpělivost.
Přitom existují systémy, které umožňují propojit stávající CRM se systémem kontaktního centra a mít tak veškeré informace o klientech na jednom místě a kdykoliv k dispozici. Díky tomu přesně víte, co s daným zákazníkem každý z pracovníků call centra řešil a operátoři mohou pružně reagovat na jednotlivé požadavky.
Algotech má vlastní kontaktní centrum, které pro Vás zabezpečí odbavení vysokého počtu kontaktů. Díky našemu chytrému řešení můžete se svými zákazníky komunikovat přes kanál, který preferují. Jaké jsou další výhody?
S rostoucí poptávkou po kontaktních centrech se zvyšuje i jejich nabídka. Při jejich výběru je třeba myslet na řadu parametrů. My chceme Váš čas řešit, a proto finální řešení uzpůsobíme na míru Vašemu podnikání. Zaplatíte jen za funkce, které skutečně potřebujete. Software propojíte s Vaší stávající infrastrukturou a v případě potřeby ho rozšíříte o další funkce. Navíc se Vám budeme věnovat i po zavedení systému v rámci naší online podpory.
Vyzkoušejte naše kontaktní centrum ještě dnes.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky