Komunikace se zákazníky na vyšším levelu – jak pomohou technologie

Komunikace se zákazníky na vyšším levelu – jak pomohou technologie
Články a zajímavosti

Pohotová komunikace a prozákaznický přístup. Pokud tyto základní předpoklady vaše call centrum nesplňuje, je vysoce pravděpodobně, že o své zákazníky přijdete. Konkurenčních podniků totiž neustále přibývá, a právě zákazníci jsou v pozici, kdy si mohou vybírat. Víte, co se stane, když budou u vás nespokojení? Najdou si firmu, která je schopna nabídnout jim přesně to, co hledají. Takových zákazníků je podle statistik až 82 %. Pusťte se do čtení a zjistěte, jak vám ke komunikaci se zákazníky pomohou technologie a jak si díky nim udržíte stávající zákazníky a získáte nové.

Pohotová komunikace a prozákaznický přístup. Pokud tyto základní předpoklady vaše call centrum nesplňuje, je vysoce pravděpodobně, že o své zákazníky přijdete. Konkurenčních podniků totiž neustále přibývá, a právě zákazníci jsou v pozici, kdy si mohou vybírat. Víte, co se stane, když budou u vás nespokojení? Najdou si firmu, která je schopna nabídnout jim přesně to, co hledají. Takových zákazníků je podle statistik až 82 %. Pusťte se do čtení a zjistěte, jak vám ke komunikaci se zákazníky pomohou technologie a jak si díky nim udržíte stávající zákazníky a získáte nové.

 

Kde call centrum nestačí, pomůže využití vícekanálové komunikace

Tradiční call centrum je postaveno na principu poskytnutí podpory po telefonu. To ovšem přestává být v dnešní moderní společnosti dostačující. Nepřiměřeně dlouhé čekání na obsazené lince by naštvalo nejednoho zákazníka, a tak je žádoucí poskytnou mu další způsoby, jak se s Vámi může spojit.

Řeč je o kontaktních centrech, která využívají pro účely komunikace se zákazníky různé kanály. Mimo tradičních hlasových hovorů se jedná o webové chaty, online faxy, sociální sítě či e-maily. Pracovníci call center vyřizují příchozí požadavky napříč těmito kanály a nabízí tak zákazníkovi mnohem příjemnější zážitek. Cílem je efektivní zpracování požadavků, maximalizace spokojenosti zákazníků, generování vyšších zisků a omezení nákladů.

 

Virtuální call centra využívají moderních technologií a Vy tak můžete získat náskok před konkurencí

Dnes již nestačí odpovídat na hlasové hovory. Zákazníci od Vás očekávají mnohem vyšší level komunikace a rozsáhlejší funkce.

  • Pro spojení s Vámi si chtějí zvolit komunikační kanál dle vlastních preferencí.
  • Nechtějí čekat na obsazené lince, až si na ně uděláte čas.
  • Očekávají rychlé vyřízení svého požadavku.
  • Chtějí, abyste je kontaktovali v čase, který se jim hodí.

 

Realizujte zákaznický servis, ze kterého budou mít radost lidé, pro které požadavky vyřizujete, ale i ti, kteří je odbavují

Rozhraní, se kterým operátoři pracují, by mělo být jednoduché a zároveň efektivní. Jak toho docílit? Využívejte technologický pokrok ve svůj prospěch a zajistěte pohodlí operátorům, kteří jednotlivé požadavky vyřizují.

Zcela zásadní je, aby každý z operátorů věděl, co přesně má dělat. Toho můžete docílit využitím kvalitního customer care systému.

 

Jaký by měl být systém pro komunikaci se zákazníky z pohledu operátorů?

  • Systém umožňuje zahájit, podržet, přepojit či ukončit hovor.
  • Každý operátor může nastavit svou dostupnost pro obsluhu.
  • Všichni pracovníci mají přístup k přehlednému seznamu existujících kontaktů.
  • Operátoři si mohou nastavit oblast jejich odborných znalostí pro efektivní přepojování.
  • Systém umožňuje monitorovat a reportovat jednotlivé hovory.

 

Mějte veškeré informace o svých zákaznících v přehledném CRM systému, který je součástí rozhraní

Představte si situaci, kdy se zákazník dovolá na zákaznickou linku, kde se opakovaně vyžaduje vyřešení svého požadavku. Pokud se pokaždé spojí s jiným operátorem, který navíc nemá žádné informace o tom, v jaké fázi se požadavek nachází, je jen otázkou času, než mu dojde trpělivost.

Přitom existují systémy, které umožňují propojit stávající CRM se systémem kontaktního centra a mít tak veškeré informace o klientech na jednom místě a kdykoliv k dispozici. Díky tomu přesně víte, co s daným zákazníkem každý z pracovníků call centra řešil a operátoři mohou pružně reagovat na jednotlivé požadavky.

 

Dopřejte si to nejlepší řešení, jaké se v oblasti customer care nabízí

Algotech má vlastní kontaktní centrum, které pro Vás zabezpečí odbavení vysokého počtu kontaktů. Díky našemu chytrému řešení můžete se svými zákazníky komunikovat přes kanál, který preferují. Jaké jsou další výhody?

  • Software je přehledný a jeho ovládání intuitivní.
  • Řešení je možné integrovat s podnikovými systémy.
  • Díky přehlednosti systému každý operátor vždy přesně ví, co má dělat.
  • Operátoři si mohou zobrazit historii zákazníků napříč všemi kanály.
  • Informace o všech zákaznících máte na jednom místě.
  • Všechna data zálohujete přes cloud, a tak se nemusíte obávat jejich ztráty.
  • Operátoři mají přístup k reportům a jednotlivé hovory mohou monitorovat.

 

Proč byste si měli vybrat právě naše řešení?

S rostoucí poptávkou po kontaktních centrech se zvyšuje i jejich nabídka. Při jejich výběru je třeba myslet na řadu parametrů. My chceme Váš čas řešit, a proto finální řešení uzpůsobíme na míru Vašemu podnikání. Zaplatíte jen za funkce, které skutečně potřebujete. Software propojíte s Vaší stávající infrastrukturou a v případě potřeby ho rozšíříte o další funkce. Navíc se Vám budeme věnovat i po zavedení systému v rámci naší online podpory.
Vyzkoušejte naše kontaktní centrum ještě dnes.

 

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT

Podobné články

Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.