Jsme národem skrytých hrdinů. Pomáháme druhým, aniž bychom za to očekávali zisk. To ostatně potvrzují i údaje Českého statistického úřadu, podle kterého měli Češi jen v roce 2018 odpracovat téměř 57 milionů hodin pro více než 142 tisíc neziskových organizací.
Jsme národem skrytých hrdinů. Pomáháme druhým, aniž bychom za to očekávali zisk. To ostatně potvrzují i údaje Českého statistického úřadu, podle kterého měli Češi jen v roce 2018 odpracovat téměř 57 milionů hodin pro více než 142 tisíc neziskových organizací.
Problémem naší země totiž není lhostejnost veřejnosti, nýbrž chybějící systém pro lepší koordinaci pracovníků a využití kapacit.
Neziskové organizace nemají dostatek finančních prostředků, které by mohly vynaložit na efektivní koordinaci pracovní síly. Tento nedostatek se rozhodla vyřešit iniciativa Vlna pomoci, která se s vervou pustila do digitalizace dobrovolnictví, protože je přesvědčena o tom, že i neziskový sektor si zaslouží kvalitní řešení. A Algotech byl u toho.
Vlna pomoci je postavena na online systému onSinch, který byl původně vyvinut ke koordinaci pracovníků v kulturním průmyslu a je ověřený roky praxe. Jedním z investorů tohoto all-in-one nástroje pro řízení projektů a pracovníků je generální ředitel Algotechu František Zeman.
Tímto spojením vznikl systém umožňující, na základě jednoduché registrace, přístup ke konkrétním nabídkám činnosti zapojených spolků a neziskových organizací.
Vlna pomoci pomáhá na obou stranách. Dobrovolníci se přihlašují na libovolné činnosti a vždy si mohou zvolit termín, který vyhovuje jejich časovým možnostem. Hlavním benefitem pro zapojené organizace je výrazně jednodušší a efektivnější koordinace dobrovolnické práce.
Tip: Přečtěte si článek od CzechCrunch o tom, jak Vlna pomoci propojuje celý neziskový sektor.
Jedním z partnerů projektu je nezisková organizace Asistence podporující lidi s tělesným postižením, aby mohli svobodně a samostatně žít. Algotech poskytuje Asistence na měsíční bázi finanční podporu.
„Díky Vlně pomoci se nám podstatně zjednodušilo a zefektivnilo koordinování dobrovolníků. Místo spousty nepřehledných excelových tabulek máme jeden na míru uzpůsobený systém, který bychom si jinak mohli jen těžko dovolit. To nám umožní dále rozšiřovat dobrovolnický program. Budu moc rád, když Vlna pomoci přispěje i k rozšíření povědomí ve společnosti o možnostech dobrovolně pomáhat tam, kde je to třeba. Třeba u nás v Asistenci.“
Přečtěte si kompletní případovou studii Asistence na stránkách onSinch.
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky