Umělá inteligence ovlivnila telekomunikační průmysl v mnoha směrech. Její zavedení přináší benefity pro zákazníky a má přidanou hodnotu i pro společnosti. Dnes se proto společně podíváme na 7 pádných argumentů, proč byste měli AI implementovat do svého call centra i vy.
Laicky řečeno se jedná o stroje a systémy, které napodobují lidské chování. Na základě vnímání svého okolí a sbírání dat se AI snaží své jednání a schopnosti ještě více zdokonalit.
A jaké tedy budou hlavní benefity vašeho call centra, které postavíte na AI?
Prakticky vzato totiž nebude žádná – telefonní asistenti s umělou inteligencí zvednou hovor volajícího okamžitě. Otravná hudba, kterou byli vaši zákazníci nuceni doposud poslouchat, je tak naštěstí minulostí.
V případě vytížené linky mohou voice boti zjistit důvod hovoru a ověřit si kontaktní údaje. Tyto informace předají operátorům, kteří následně kontaktují volajícímu zpět. Tento proces usnadní operátorům práci a zrychlí celý proces vyřízení požadavku.
Tip: Přečtěte si o cestě od prvního telefonu až k Voice botovi
Doba odezvy a čas strávený se zákazníkem hrají při interakci klíčovou roli. Společně totiž ovlivňují spokojenost zákazníka.
Díky umělé inteligenci vás nezastaví nemoci, období dovolených ani nečekaná výpověď. Vždy se totiž budete moci spolehnout na chat bota či voice bota. Ti získávají od zákazníků důležité informace, kladou otázky a zpracovávají rutinní dotazy. Navíc se v průběhu času interakce se zákazníkem vylepšují, protože se neustále učí.
Non-stop dostupnost. To je, oč tu běží. K čemu taky bude zákazníkům vaše podpora, když jim nebude schopna pomoci v čase, kdy řeší nějaký problém? Asistenti s umělou inteligencí zkrátka nikdy nespí, a tak vašim zákazníkům pomohou vždy bez ohledu na denní dobu.
Tip: Komunikační centrum může mít mnoho podob. My jsme pro vás v e-booku popsali takový způsob péče o zákazníky, který stojí mezi vaší prosperitou a skvělou zákaznickou zkušeností.
Sice by bylo fajn napsat si schopnost rozeznat náladu zákazníka už do výběrového řízení na pozici operátora, ale asi by se vám moc zájemců neozvalo.
Své klienty ale určitě stojí za to znát, protože ti nespokojení vyžadují úplně jinou péči než ti spokojení. Proto není od věci implementovat do svého call centra algoritmus, který pro vás rozdělí zákazníky do příslušných skupin za vás. Vaši operátoři tak zvládnou mnohem lépe obstát při argumentaci s nespokojeným zákazníkem, kterého se snažíte získat zpět.
Pomocí umělé inteligence odbavíte všechny běžné hovory a vaši operátoři se tak budou moci soustředit na skutečně komplikované případy, které vyžadují jejich pozornost.
AI v telekomunikacích se neustále vyvíjí. Přečtěte si o tom, co se v této oblasti chystá do budoucna.
Vysoká fluktuace. Stres. Nespokojenost. Nízká pracovní morálka. Přijde vám to povědomé? Takhle to bohužel dost často vypadá v běžných call centrech, kde zajišťují hladký chod pouze kouči.
A právě technologie mohou být řešením, jak zlepšit pracovní podmínky operátorů a uvolnit ruce koučům.
AI bude vašim operátorům našeptávat, jací zákazníci k vám nejčastěji volají, na co se nejčastěji ptají a na co si nejčastěji stěžují. Operátoři se tak budou moci na jednotlivé hovory mnohem lépe připravit. AI navíc detailně monitoruje a vyhodnocuje kvalitu vaší zákaznické péče, a proto je schopna dát vašim pracovníkům i relevantní zpětnou vazbu. Tím se zefektivní čas strávený se zákazníkem a zlepší se kvalita jednotlivých hovorů.
Jinými slovy budete udržovat spokojenost zákazníků a jejich loajalitu vůči své společnosti. A proto to přeci celé děláte, ne? Udržet si spokojeného zákazníka je navíc až sedminásobně levnější než získat nového, tak na to myslete, až vám bude příště zvonit telefon.
Jste připraveni udělat krok tím správným směrem? Spojte se s našimi odborníky. Vymyslíme pro Vás to nejlepší telekomunikační řešení.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky