Nejspíš už jste se s pojmem IT ServiceDesk potkali a nemusíme vám ho dlouze představovat. V následujícím článku se dozvíte, proč je tak důležitý a proč se vám vyplatí ho outsourcovat.
Definice říká, že ServiceDesk je kontaktní místo propojující poskytovatele a zákazníka vytvořené za účelem kontaktu poskytovatele služby a jeho zákazníka. V praxi to znamená, že koncový uživatel prostřednictvím IT ServiceDesku nahlásí problém pracovníkům IT podpory poskytovatele služeb, a ti ho vyřeší nebo mu dají relevantní informace.
ServiceDesk má opravdu mnoho možných využití, my vám představíme tři nejdůležitější a nejpřínosnější z nich.
ServiceDesk tvoří několik týmů podpory, které zajišťují, aby vše běželo jako na drátkách. Každý z nich má na starost určitou část problematiky a podle toho jsou rozděleny týmy do 3 úrovní.
L1 je tým podpory, který řeší většinu základních požadavků koncových uživatelů. Jedná se především o vytváření účtů, instalaci koncových zařízení, nastavování přístupů, řešení problému se softwarovým a hardwarovým vybavením, instalace a konfigurace IT technologií, vedení záznamů o inventáři vybavení.
Pracovníci L2 jsou odbornějším a zkušenějším týmem podpory, který řeší především problémy, nebo incidenty, které vyžadují zásah odborníka s vyšší úrovní znalostí.
Tým podpory L3 spolupracuje s L2 na řešení složitějších situací. A většinou ho tvoří vývojáři.
Před jednotlivými úrovněmi ServiceDesku je však ještě jedna – L0. Právě tam zavoláte nebo napíšete, když máte dotaz či potřebujete pomoci s nějakým problémem. Ve většině případů dostane odpověď okamžitě, v případě komplikovanějších dotazů je vaše žádost předána na další úroveň podpory. Pracovníci z týmu L1, L2 nebo L3 se seznámí s detaily problému a začnou ho řešit.
Službu ServiceDesku poskytujeme v českém i anglickém jazyce, jsme dostupní non-stop a díky okamžité reakci na vaše požadavky zajistíme plynulé a rychlé zpracování a vyřešení vašeho požadavku.
V Algotechu zpracováváme měsíčně více než 5 000 požadavků a téměř 60 % z nich jsme schopni odbavit hned na první úrovni podpory nebo-li on touch first hand support.
Se ServiceDeskem jsou vaše systémy neustále pod kontrolou. Odborníci nepřetržitě kontrolují, jestli vaše systémy pracují, jak mají a provádí základní diagnostiky. Pokud se objeví nějaký problém, rychle a efektivně se vyřeší.
Nestane se tak, že se o problému dozvíte až s příchodem prvních zaměstnanců IT týmu, nebo že budete muset čekat na IT podporu do druhého dne. Kolegové ze ServiceDesku monitorují možné přetížení paměti, přetížení CPU, nebo docházející místo na disku, díky tomu mohou předcházet budoucím problémům, a ne řešit pouze ty, které už vznikly.
Se správným poskytovatelem máte jistotu, že se o vaše problémy s IT systémem postará profesionální personál, který bude pracovat s tou nejnovější technologií a bude pravidelně proškolovaný v komunikaci i na znalosti systémů klientů.
Výběrem kvalitních služeb ServiceDesku, zajistíte své firmě tu nejlepší IT podporu na trhu, která vám bude k dispozici ve dne v noci. Protože fungujeme v režimu 24/7/365, jsme schopni okamžitě zjistit jakýkoli výkyv ve vašich systémech, převzít požadavek a hned ho začít řešit.
Ušetříme vám náklady na 6 zaměstnanců, které byste potřebovali pro zajištění nonstop provozu a garantujeme vám nepřetržitou dostupnost a 100% zastupitelnost.
ServiceDesk nemá jednu univerzální podobu, ale dokáže se velmi flexibilně přizpůsobit vašim potřebám. Na konkrétní podobě svého ServiceDesku se můžete domluvit na konzultaci.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky