Moderní organizace jsou stále více závislé na informačních technologiích a IT systémech, a to ve všech oblastech činnosti. S růstem složitosti IT infrastruktury a zvýšením počtu uživatelů však roste i pravděpodobnost vzniku chyb, selhání a technických problémů. Jak mohou organizace řešit tyto problémy rychle a efektivně? Odpovědí je service desk.
Service desk je zjednodušeně řečeno vzdálená IT správa. Je to technická podpora pro uživatele IT systémů a jedno centrální místo, kde mohou nahlásit a řešit své potíže a dotazy týkající se IT infrastruktury. Rozhraní service desku může umožnit také sledovat stav požadavku a poskytuje uživateli aktualizace o jeho řešení.
V případě outsourcingu service desku jde o centralizovanou službu, na kterou se uživatel obrací obvykle skrze e-mail, webové rozhraní nebo telefonicky, když narazí na problém, případně má dotaz. Pracovníci service desku v ticketovacím systému přidělí jednotlivým incidentům a požadavkům tickety a začnou je řešit podle definovaných postupů a procesů. Technická podpora je poskytována na základě typu problému a priority, kterou má problém pro uživatele a pro organizaci.
Kvalita service desku je dána především rychlostí komunikace a samotného řešení, ale i dostupností. Dobrý service desk reaguje na požadavky v řádu minut, většinu zvládá vyřešit do desítek minut, a to včetně složitějších problémů. Uživatelé se také na některé service desky mohou obrátit 24 hodin denně a 7 dní v týdnu.
Chcete udělat tečku za svými problémy s IT? Outsourcujte jejich řešení na náš service desk! Naši zkušení administrátoři se postarají o vše a vy i vaši zaměstnanci abyste se se můžete věnovat tomu, co je pro vaší práci skutečně důležité.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky