Kompletní outsourcing IT ve společnosti Toyoda Gosei Czech, s.r.o.

Kompletní outsourcing IT ve společnosti Toyoda Gosei Czech, s.r.o.
Outsourcing IT

Společnost Toyoda Gosei Czech, s.r.o. je členem největší průmyslové skupiny světa Toyota a řadí se mezi přední výrobce plastových, polyuretanových a pryžových komponentů do automobilů světových značek. Ve 4 výrobních halách pracuje více než 1500 zaměstnanců a 100% dostupnost IT je pro bezproblémový chod společnosti klíčová. 

Outsourcing IT jako úspora nákladů i záruka 100% zastupitelnosti 

Pro fungování firmy je zásadní absolutní zastupitelnost, nepřetržitá dostupnost všech kompetencí a neustálý rozvoj a aktuálnost IT. Protože udržování interního týmu IT techniků, kteří by dokázali splnit všechny tyto požadavky, by bylo příliš nákladné, využívá Toyoda k zajištění kompletní správy IT služeb outsourcingové společnosti.  

Kvůli plánovanému ukončení spolupráce s poskytovatelem outsourcingových služeb a změně rozsahu služby však byla společnost nucena najít nového dodavatele. Jejich volba padla právě na Algotech. 

 

Převzali jsme kompletní správu IT  

Během tranziční fáze jsme vypracovali novou kompletní IT dokumentaci obsahující aktuální stav i několik nálezů, které je třeba odstranit pro 100% funkcionalitu moderního IT provozu.  

Všechny prvky infrastruktury jsme přidali do monitoringu, který řešíme vzdáleně z datového centra společnosti Algotech. Díky tomu máme možnost sledovat v reálném čase případné problémy napříč společností, včetně map, kde se zařízení nacházejí ve výrobě. Tak můžeme rychle vyhodnocovat, jaká část společnosti je případně omezena degradací služeb, a pružně na aktuální situaci reagovat. 

Zrevidovali a upravili jsme přístupy ke všem systémům k zajištění kompletní správy. Náš tým, který má na starosti cloudová řešení Algotech Cloud, zajišťuje podporu pro práci více než 1000 serverů všech operačních systémů a aplikací.  

 

Podpora v režimu 24/7 a neustálý rozvoj IT 

Díky kompletnímu outsourcingu IT služeb na naši společnost získali v Toyodě jistotu podpory 24/7, a to včetně Service Desku jako centrálního místa pro hlášení požadavků, incidentů a zajištění nepřetržitého dohledu s garantovanou reakční dobou do 5 minut. Jejich IT infrastruktura teď odpovídá těm nejvyšším standardům plynoucím z požadavků výrobního procesu automobilového průmyslu.   

Navíc neustále pracujeme na rozvoji IT prostředí, na průběžné aktualizaci a kontrole Disaster Recovery plánů a staráme se i o kybernetickou bezpečnost společnosti. Každý měsíc výsledky naší práce kontrolujeme a společnosti Toyoda předáváme podrobný report. 

 

„Oceňuji profesionalitu technického týmu. Vím, že se můžeme 100% spolehnout na kvalitu a termíny. Z pohledu chápání kritičnosti a nutné bezpečnosti jsou pro nás zkušenosti kolegů s provozem datových center rozhodně přínosem,“ říká Jitka Vlčková, vedoucí IT společnosti Toyoda Gosei Czech, s.r.o. 

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.