Nechte správu i nastavení IT na nás. L1-L3 support je IT podpora, která slouží k řešení i těch nejsložitějších problémů. Na náš ServiceDesk se můžete obrátit non-stop, jeho služby dělíme na úrovně:
L1: příjem požadavků nebo například přidělování licencí, nastavení oprávnění nebo vytváření účtů
L2: komplikovanější systémové a aplikační požadavky
L3: úprava kódu specialistou na úrovni designu a architektury nebo jiné složitější zásahy
Zajistěte si bezproblémový chod svých systémů díky outsourcingu správy IT. Náš outsourcing sahá od správy koncových stanic přes IT monitoring až po řešení složitých problémů v IT architektuře. IT systémy vám pomůžeme nastavit tak, aby vše fungovalo bez problémů.
Můžete se na nás kdykoli obrátit, jsme vaším partnerem, díky kterému nemusíte spoléhat jen na vlastní IT specialisty. Na většinu ticketů reagujeme od 5 minut a všechny vyřešíme.
"Zpočátku pro nás byl důležitý hlavně rychlý a bezproblémový rozjezd celého projektu a schopnost Algotechu zajistit pro nás všechny potřebné služby. Nyní oceňujeme vysokou dostupnost všech poskytovaných řešení. Zásadní pro nás je, že se na ně můžeme naprosto spolehnout. Aktuálně ještě vážně zvažujeme, že budeme u Algotechu provozovat také řešení pro zabezpečení firmy.“ Pavel Rom, majitel společnosti SULCO Automotive Group
Každý den dohlížíme na to, aby byly všechny požadavky vyřešené. Za každý ticket zodpovídá seniorní specialista, který zajišťuje kvalitu řešení a jejich úspěšné uzavření. Stav vašich ticketů můžete také sledovat online.
Proces IT podpory neustále zlepšujeme. Díky nahrávkám a školení v komunikaci jsou naši zaměstnanci na IT ServiceDesku schopní rychle a jasně předat důležité informace.
IT podporu zajišťujeme pro systémy Windows, Mac i Linux.
Vše přizpůsobíme vašim požadavkům včetně smlouvy o poskytování servisní služby a SLA. Nejprve ale provedeme analýzu potřeb vaší firmy. Jakmile zjistíme, že se naše představy shodují, nastavíme procesy a pravidla.
Pak už je všechna starost na nás. Vymyslíme nejlepší řešení pro vaše IT systémy, zrealizujeme ho, a navíc odbavujeme každý ticket – naše IT podpora je tu pro vás 24/7. Proaktivně kontrolujeme stav vašich systémů a dbáme na jejich pravidelnou aktualizaci.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky