Společnost ČD – Informační systémy, a.s. (ČDIS) hledaly řešení uživatelské podpory, které by nahradilo již nevyhovující systém, který kromě jiného nebyl schopen řešit specifické požadavky na vyřizování problémů jejich klientů.
Společnost ČD – Informační systémy, a.s. (ČDIS) hledaly řešení uživatelské podpory, které by nahradilo již nevyhovující systém, který kromě jiného nebyl schopen řešit specifické požadavky na vyřizování problémů jejich klientů. Dodávka nového řešení postaveného na námi vyvinuté platformě AlgoCC vyžadovala provedení detailní analýzy současného fungování helpdesku, díky které bylo možné naše řešení výrazně přizpůsobit potřebám zákazníka.
Na základě detailní analýzy byl vypracován projektový plán rozdělený do fází, který umožnil postupnou realizaci požadovaných funkcí. Výsledkem je fungující helpdesk, díky kterému může ČDIS efektivně reagovat na požadavky svých klientů.
Děkujeme společnosti České dráhy – Informační systémy, že nám umožnila podílet se na zajímavém projektu a že nám poskytla potřebnou součinnost.
„AlgoCC je řešení, které rozvíjí naše podnikání a podporuje specifický způsob fungování našich pracovišť uživatelské podpory. Zejména se jedná o funkcionalitu na míru, kdy má operátor možnost vybrat a řešit urgentní požadavek klienta a poté se vrátit k méně závažným požadavkům.“
ČD - Informační Systémy, a.s.
Moderní IT firma, působící 6 let na českém trhu pod značkou ČD - Informační Systémy, a.s., jejich kořeny však sahají až do sedmdesátých let minulého století. Zaměřují se na poskytování ICT služeb v oblasti dopravy a logistiky, mezi které patří vývoj a provoz aplikací, služby systémová integrace, SAP řešení, podpora a servis ICT. Pracuje zde zhruba 300 zaměstnanců v regionech po celé České republice.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky