Avaya je přední poskytovatel řešení pro kontaktní centra a sjednocenou komunikaci. Svoje systémy posouvá v poslední verzi k „team engagement“ a „customer engagement“ filosofii. Platforma Avaya Aura 8 je důkazem, že se jí to daří.
Avaya je přední poskytovatel řešení pro kontaktní centra a sjednocenou komunikaci. Svoje systémy posouvá v poslední verzi k „team engagement“ a „customer engagement“ filosofii.
Platforma Avaya Aura 8 je důkazem, že se jí to daří. Kromě posilování funkcionality a kladení důrazu na možnost zvolit si v danou situaci způsob preferované komunikace, přináší také řadu technických novinek. Nás zaujala například podpora běhu v MS Azure prostředí a v Google Cloudu. Vedle již dříve podporovaného AWS mají zákazníci širokou možnost, jak provozovat tuto platformu včetně on premise řešení. A samozřejmě je možné řešení využívat formou služby z našeho AlgoCloudu.
Pokud vás nová verze zajímá více, ozvěte se. Rádi vám ukážeme více.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky