Každý rok SugarCRM pořádá pro své partnery, zákazníky, obchodníky a profesionály z celého světa největší událost v oblasti CRM SugarCon a letos tomu nebylo jinak. Letošní ročník se konal 10. a 11. října v Las Vegas. Během této dvoudenní konference SugarCon 2018 byla představena jak obchodní, tak i technická část, která byla zaměřena na to, jak udělat Vaše CRM ostřejší, chytřejší a více produktivní.
Každý rok SugarCRM pořádá pro své partnery, zákazníky, obchodníky a profesionály z celého světa největší událost v oblasti CRM SugarCon a letos tomu nebylo jinak. Letošní ročník se konal 10. a 11. října v Las Vegas. Během této dvoudenní konference SugarCon 2018 byla představena jak obchodní, tak i technická část, která byla zaměřena na to, jak udělat Vaše CRM ostřejší, chytřejší a více produktivní.
Letošního ročníku se z Algotechu zúčastnili za technickou část Vojtěch Černý a za obchodní Petr Loužecký. V prvním dopoledním bloku se úvodního slova ujal generální ředitel Larry Augustin, který v rámci svého vystoupení mluvil o tom, jak se CRM změnilo, že zákazníci jsou nyní hlavní hybnou silou, a že velká část obchodu se děje předtím, než se vám zákazník vůbec poprvé ozve. Marketingem už také není možné určit, jak se má na produkt váš zákazník dívat, protože dnes se téměř každý rozhoduje dle nezávislých recenzí on-line. Zároveň podtrhává, že kvalitní vztah a spokojeného zákazníka poznáte tak, že vás rád a sám vychvaluje svému okolí.
A další slova převzal Rich Green, CPO/CTO ze SugarCRM. Ve své prezentaci zmiňoval, jak funguje v SugarCRM oddělení Research & Development a jak je důležité nezaspat a neignorovat změny ve společnosti a na trhu.
Následně představil některé novinky, které nás brzy potkají:
Juan Herrera, řídící celosvětový obchod SugarCRM, si na pódium přizval několik zástupců společností používajících SugarCRM a diskutoval s nimi o jejich řešení. A co na Sugaru vyzdvihují? Celkový přístup a vedení při implementaci, jednoduchost integrací s jejich dalšími systémy, a kvalitu celého řešení, které se snadno přizpůsobí jejich business požadavkům.
Dále mluvil Leonard Brody, člověk mimo svět SugarCRM, hovořil o inovacích obecně. Jeho myšlení je možná i víc než odvážné, ale odnášíme si, že v dnešní době, kde se svět mění ze dne na den, by společnosti měly držet inovaci na alespoň 10% ročně. To jest, mít 10% ročního obratu z kompletně nových produktů. Pro srovnání, Google zvládá dvakrát tolik. O nové produkty se snažíme i v Algotechu (jako např. SudoLogin a QuickPreview) a vynasnažíme i dál držet míru inovace na výši.
Následující den konference se na pódiu opět objevil Rich Green, který promlouval o roli umělé inteligence a strojového učení v odvětví SugarCRM. Poodhaloval aktuální výzkum na použití analýzy sentimentu v řešení zákaznických požadavků. Například, pokud vidíte indikátor, že se v průběhu zákaznického požadavku sentiment (nálada) v e-mailech podstatně zhoršuje, možná stojí za to se na tento požadavek podívat pod drobnohledem. Výhody tohoto strojového přístupu jsou rychlost a konzistentnost vyhodnocení i přes velké množství e-mailů. A to je jen jeden z příkladů, jak využít umělou inteligenci v CRM.
Závěrem konference SugarCon 2018 bylo možné absolvovat developerskou certifikaci a tu Vojtěch Černý úspěšně obhájil a zároveň získal certifikát Solution Architect!
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky