Většina nových zákazníků se zajímá o velikost Algotechu. Algotech má v současné době čtyři hlavní úseky, jejichž práce je na sobě hodně nezávislá, ale zároveň komplexně pokrývá potřeby firem a nově i jednotlivců. Jsou to úseky Telca, ERP, CRM a Cloudu. Dohromady je nás v současné době kolem stovky kolegů a toto číslo neustále roste.
Většina nových zákazníků se zajímá o velikost Algotechu. Algotech má v současné době čtyři hlavní úseky, jejichž práce je na sobě hodně nezávislá, ale zároveň komplexně pokrývá potřeby firem a nově i jednotlivců. Jsou to úseky Telca, ERP, CRM a Cloudu. Dohromady je nás v současné době kolem stovky kolegů a toto číslo neustále roste.
Z toho vyplývá, že jsme společnost velmi stabilní. Pokud se náhodou někomu u nás chvilkově nedaří, tak druhý pomůže a naopak. Týmy spolupracují, lidé se interně školí, často si vše organizují sami, zkušenosti si předávají na denní bázi a to právě i skrz všechny úseky.
Nějvětší důraz klademe na to, aby co největší procento kolegů bylo zaměřeno na pomoc zákazníkům, a co nejméně se věnovalo různé často nepotřebné administrativě. Všechny interní procesy se snažíme nastavovat co nejjednodušeji. Systém práce máme nastaven tak, že ani růst o další stovky lidí by nám neměl snížit naši flexibilitu se přizpůsobit požadavkům trhu a zákazníků. A to je to nejdůležitější.
Jsme dost velcí na jakoukoli velikost projektu a dost flexibilní se přizpůsobit rozmanitým zákaznickým potřebám.
Copyright © 2024 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky