Algotechu se daří získávat nové zákazníky, ale zároveň investujeme nebo nepřímo podporujeme i nové věci, o kterých si myslíme, že mají budoucnost. Dnes se zmíním o dvou.
V osobním životě platí, že buď se rozvíjíte, nebo uvadáte. Platí to pro budování kondice, vztahu, rozvíjení odborných znalostí a osobnostních dovedností, atp. To stejné platí pro firmu. Buď se rozvíjíte a získáváte nové zákakazníky, investujete do nových oborů a snažíte se zlepšovat firmu i vnitřně, nebo stagnujete a přestáváte být zajímavými.
Algotechu se daří získávat nové zákazníky, ale zároveň investujeme nebo nepřímo podporujeme i nové věci, o kterých si myslíme, že mají budoucnost. Dnes se zmíním o dvou.
Již na jaře jsem vám psal o investici do společnosti Hugport www.hugport.com, která pomáhá společnostem zobrazovat obsah svých sdělení na různých typech obrazovek a displejů. Jejími zákazníky jsou například Česká spořitelna, Cinestar nebo Moneta Money Bank, která postupně začíná řídit tímto softwarem displeje na všech svých pobočkách.
Dále se podílíme a podporujeme projekt www.mytimi.cz, jehož misí je šetřit čas lidem tím, že je zbaví úkolů, které je zdržují a které je nebaví. Já sám jsem na této službě již závislý a nedokážu si představit, že to tu dříve nebylo :-)
Podporujeme a investujeme i do dalších projektů, ale to si nechám na příště, ať se máte na co těšit.
František Zeman
generální ředitel Algotechu
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky