Algotech CC jako nová platforma zákaznické péče Vorwerk

Algotech CC jako nová platforma zákaznické péče Vorwerk
Digitální komunikace

Algotech CC je implementováno v datovém centru Algotech a Vorwerk call centrum jeho funkcionalitu využívá formou cloudové služby. Implementace celého projektu od prvních příprav do go-live Algotech CC včetně integrace byla kratší než 3 měsíce.

Vorwerk & Co je široce diverzifikovaná mezinárodní společnost. V České republice je proslulá především její divize vysavačů a kuchyňských přístrojů. Vorwerk je také známý nepřímým způsobem prodeje přes nezávislé obchodní zástupce. Česká společnost Vorwerk působí od roku 1992 a není tedy na trhu žádným nováčkem. V době, kdy nás její zástupce oslovil, měli také již letité zkušenosti s provozem call centra zajišťující obsluhu zákaznické telefonní linky. Měli tak jasnou představu, co od nástrojů pro podporu zákaznické péče požadovat. Řešení, které do té doby používali, jim požadované funkcionality nedokázalo splnit, a tak mnoho věcí nebylo řešeno automatizovaně a mělo negativní vliv na efektivitu zaměstnanců. Blížící se konec podpory systému pak byl jen poslední kapkou k impulzu hledat nové řešení.

Kontaktní centrum Vowerk se velikostně řadí mezi menší call centra do 20 operátorů, ovšem má specifické potřeby. Klíčové pro nový systém byla integrace s Vorwerk interním systémem založeném na MS Access databázi. Integrace s dalšími systémy, která není v oboru kontaktních center nijak obvyklá, však v tomto případě nebyla snadná a mnozí dodavatelé nebyli schopni nabídnout řešení v rámci stanoveného finančního rozpočtu. Řešení Algotech CC tak bylo jediné, které poskytovalo automatizované směrování a zpracování příchozích hovorů, přehlednou aplikaci pro operátory, kvalitní reporting provozu call centra a současně integraci systémů v jediném uživatelském prostředí. Právě možnost integrace na straně klientské části systému byla pro rozhodování o novém řešení podstatná.

 

U zákazníka jsme implementovali:

  • systém call centra založený na platformě Algotech CC – obsluha zákaznické telefonní linky, automatické směrování hovorů podle znalostí a úrovně operátorů, automatické odbavení hovorů, nahrávání hovorů, reporting
  • telekomunikační systém dostupný rovněž pro administrativní pracovníky back office
  • klientskou aplikaci call centra a interní accessový systém

Algotech CC je implementováno v datovém centru Algotech a Vorwerk call centrum jeho funkcionalitu využívá formou cloudové služby. Díky otevřenosti řešení Algotech CC, jasné představě a výborné spolupráci týmu Algotech a Vorwerk byla implementace celého projektu od prvních příprav do go-live Algotech CC včetně integrace kratší než 3 měsíce. Napomohl k tomu i věcný a rozumný přístup u zákazníka, jehož zástupce řešil pragmaticky a měl jasné rozhodovací kompetence. 

 

Vorwerk tímto projektem získal:

  • bezpečné provozování systému call centra na platformě Algotech CC formou služby s přehledným reportingem a pokročilými funkcemi na míru 
  • vysokou dostupnost služby zajištěnou nejmodernějšími technologiemi Algotech Cloudu
  • monitoring a podporu v režimu 24 x 7 x 365
  • otevřený systém pro další funkcionality a rozšíření

Výsledkem je dlouhodobá spolupráce, kterou si obě strany pochvalují. 

Spolupráci s tímto zákazníkem si chválí i Dušan Macháček, Senior Business Consultant, Algotech: „Spolupráce na tomto projektu byla opravdu unikátní. Velice tomu napomohlo konkrétní zadání a dostupnost detailního popisu prostředí zákazníka. Diskuse nad detaily v průběhu přípravy projektu byla díky pragmatickému přístupu zákazníka hladká a velice efektivní.“ 

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.