Moderní systémy telekomunikace a kontaktní centrum pro ERV Evropskou pojišťovnu plně v naší režii

Moderní systémy telekomunikace a kontaktní centrum pro ERV Evropskou pojišťovnu plně v naší režii
Digitální komunikace

ERV Evropská působí na českém trhu už 30 let a je jedinou specializovanou cestovní pojišťovnou. Ročně se zde pojistí před 1,2 milionu zákazníků a už 16 let v řadě byla zvolena pojišťovnou s nejlepším cestovním pojištěním. Své služby poskytuje jednotlivcům, firmám a především klientům cestovních kanceláří. ERV patří do skupiny ERGO a Munich Re, jedné z vědoucích světových zajišťoven. Provozuje vlastní asistenční službu se sítí Euro-Center na všech kontinentech k řešení nouzových situací přímo v místě pobytu. 

S čím potřebovali v ERV Evropské pomoct? 

ERV používala dlouhodobě k zajištění telekomunikace systémy Avaya pro sebe i asistenční Euro-Centra. Po několika letech užívání ale už bylo potřeba zastaralé systémy zmodernizovat, a navíc se stále zvyšovaly náklady na údržbu. V ERV tedy museli učinit rozhodnutí, jestli řešení inovovat, investovat do upgradu a rozvoje stávajícího systému, nebo se vydat novou cestou řešení formou služby od ověřeného poskytovatele. 

 

Jak jsme celý problém řešili? 

Algotech je již tradičním poskytovatelem služeb pro Euro-Centra, spolupráce při řešení telefonie s ERV byla tedy naprosto logická. Jako řešení jsme klientovi nabídli telekomunikační nástroj formou služby založené na provozu systému Avaya z vlastního cloudu. Proces rozhodování netrval dlouho, jelikož měla firma jasnou představu o naší spolupráci a chtěla i pokračovat s využíváním systému Avaya. Připravený model formou služby pak umožnil i rychlé nasazení nového řešení. 

Prioritou řešení bylo zaručení provozu klientského centra. Hladkému přechodu na nový telekomunikační systém pomohla i možnost souběhu obou řešení díky servisnímu zajištění původního systému a současně poskytování nové služby. V ERV tak měli k dispozici službu k otestování například v návaznosti na firemní procesy. 

Nejvíce času na projektu zabraly přípravné práce pro splnění technických podmínek. Před samotným uvedením služby do provozu bylo totiž potřeba zajistit – i kvůli specifickému prostředí zákazníka – nové síťové řešení s dedikovaným datovým propojením a novou síťovou výbavou. Vše bylo budováno s vidinou toho, že řešení budeme dále rozvíjet, a tak případnému růstu nestojí nic v cestě. 

 

Výsledky naší spolupráce 

ERV Evropská nyní využívá nové telekomunikační řešení podnikové komunikace s funkcemi pro provoz kontaktního centra. Dále jsme zajistili pojišťovně kompletní cloudovou službu kombinací AlgoUC a AlgoCC, která umožňuje práci z domova a má potenciál pro další rozvoj dle potřeb růstu společnosti. ERV poskytujeme i služby monitoringu a ServiceDesku. 

Rozviňte naplno potenciál vašeho IT ještě dnes
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Najdeme řešení i pro vás
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.