Systém, díky kterému vyřídíte SMS zprávy, telefonní hovory, e-maily a můžete i chatovat. Zaručujeme non-stop technickou podporu, takže požadavky řešíme okamžitě, a díky dvojitému zálohování si můžete být jistí 99,99% dostupností dat.
Software pro call centra můžete použít pro vyřízení hovorů, e-mailů, chatu i SMS zpráv i ve formě messengeru a WhatsAppu. Jeho podoba je zcela na vás, protože funkce upravíme na míru.
Systém je vhodný pro call centra a zákaznickou podporu od 10 operátorů. Navíc garantujeme 99,99% dostupnost dat.
„Algotech Contact Center je řešení, které rozvíjí naše podnikání a podporuje specifický způsob fungování našich pracovišť uživatelské podpory. Zejména se jedná o funkcionalitu na míru, kdy má operátor možnost vybrat a řešit urgentní požadavek klienta a poté se vrátit k méně závažným požadavkům.“ ČD - Informační Systémy, a.s.
Už více než 25 let dodáváme náš software i hardware pro call centra do malých i velkých firem, jako je Raiffeisenbank nebo Komerční banka.
Jak postupujeme? Nejprve provedeme analýzu, abychom navrhli ideální řešení přímo pro vás, a po schválení systém implementujeme. Platíte jen za to, co využijete, a to bez velkých počátečních nákladů.
Nemusíte se bát, že by operátoři nepracovali. Přehledný systém a dvojí reporting – pro nadřízené a operátory – vám umožní kontrolovat počet odpracovaných hodin vašich zaměstnanců. Statistiky si lze filtrovat pro jednotlivce i skupiny.
Software pro call centra navíc umíme integrovat do jakéhokoliv CRM i ERP systému. Vše tak budete mít pod kontrolou v nástroji, na který jste zvyklí.
Budete mít k dispozici jednu kontaktní osobou i non-stop ServiceDesk v českém jazyce. Většinu požadavků vyřešíme ještě týž den a nemusíte se bát ani výpadků – garantujeme 99,99% dostupnost dat.
Algotech Contact Center představuje moderní integrační a komunikační platformu poskytovanou z našeho cloudu. Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro bezproblémovou interakci se zákazníky – od virtuální ústředny přes automatickou distribuci hovorů až po multimediální komunikaci (hlas, e-mail, SMS, chat).
Systém můžeme snadno propojit s vašimi stávajícími CRM a helpdeskovými systémy. Platforma obsahuje pokročilý reporting, nahrávání hovorů a díky snadné rozšiřitelnosti roste společně s vámi. Samozřejmostí je integrace s AI pro ještě efektivnější komunikaci, garantovaná dostupnost služby a helpdesk 24/7.
Copyright © 2025 - Algotech a.s., all rights reserved
| Zpracování osobních údajů |
Všeobecné obchodní podmínky