Algotech Contact Center – software na míru každého call centra

Systém, díky kterému vyřídíte SMS zprávy, telefonní hovory, e-maily a můžete i chatovat. Zaručujeme non-stop technickou podporu, takže požadavky řešíme okamžitě, a díky dvojitému zálohování si můžete být jistí 99,99% dostupností dat.

PROČ ALGOTECH

Proč si pořídit software pro call centra od nás?

>
Podpora 24/7
Jsme tu pro vás non-stop a odpovíme na každý požadavek. 90 % požadavků vyřešíme do 30 minut.
>
Přesně podle vás
Software pro call centra uzpůsobíme na míru vašim potřebám. Nemusíte platit za něco, co nevyužijete.
>
Už žádné starosti
Vše vyřešíme za vás. Od analýzy přes implementaci až po monitoring a péči systémů.
>
Transparentní platby
Nízký počáteční poplatek od 3 000 Kč. A měsíční platby podle služeb, které využíváte (SaaS).
VÝHODY

Systém, který běží v režimu vysoké dostupnosti

Systém, který běží v režimu vysoké dostupnosti

Software pro call centra můžete použít pro vyřízení hovorů, e-mailů, chatu i SMS zpráv i ve formě messengeru a WhatsAppu. Jeho podoba je zcela na vás, protože funkce upravíme na míru. 

Systém je vhodný pro call centra a zákaznickou podporu od 10 operátorů. Navíc garantujeme 99,99% dostupnost dat. 

Systém, který běží v režimu vysoké dostupnosti
Systém, který běží v režimu vysoké dostupnosti

„Algotech CC je řešení, které rozvíjí naše podnikání a podporuje specifický způsob fungování našich pracovišť uživatelské podpory. Zejména se jedná o funkcionalitu na míru, kdy má operátor možnost vybrat a řešit urgentní požadavek klienta a poté se vrátit k méně závažným požadavkům.“ ČD - Informační Systémy, a.s.

Již 25 let se o bezvadné fungování vašich systémů stará více než 120 IT specialistů
Vše vyřešíme za vás, už se nemusíte o nic starat
DŮVĚRYHODNÝ PARTNER

Vše vyřešíme za vás, už se nemusíte o nic starat

Vše vyřešíme za vás, už se nemusíte o nic starat

Už více než 25 let dodáváme náš software i hardware pro call centra do malých i velkých firem, jako je Raiffeisenbank nebo Komerční banka. 

Jak postupujeme? Nejprve provedeme analýzu, abychom navrhli ideální řešení přímo pro vás, a po schválení systém implementujeme. Platíte jen za to, co využijete, a to bez velkých počátečních nákladů. 

O naše klienty se staráme – na každý požadavek reagujeme už od 5 minut a do 30 minut většinu z nich vyřešíme
ZKUŠENOSTI

Obáváte se, aby se něco nepokazilo? I na to jsme mysleli

Obáváte se, aby se něco nepokazilo? I na to jsme mysleli

Nemusíte se bát, že by operátoři nepracovali. Přehledný systém a dvojí reporting – pro nadřízené a operátory – vám umožní kontrolovat počet odpracovaných hodin vašich zaměstnanců. Statistiky si lze filtrovat pro jednotlivce i skupiny. 

Software pro call centra navíc umíme integrovat do jakéhokoliv CRM i ERP systému. Vše tak budete mít pod kontrolou v nástroji, na který jste zvyklí. 

Budete mít k dispozici jednu kontaktní osobou i non-stop ServiceDesk v českém jazyce. Většinu požadavků vyřešíme ještě týž den a nemusíte se bát ani výpadků – garantujeme 99,99% dostupnost dat.   

Obáváte se, aby se něco nepokazilo? I na to jsme mysleli
S dlouhodobými klienty nás pojí více než 20 let partnerství
Najdeme řešení i pro vás
O NÁS

Je s námi spokojeno více než 500 zákazníků

Přes 25 let se nepřetržitě staráme o bezpečnost firemních dat, nabízíme řešení pro oblast firemní komunikace, call center, CRM a ERP systémů, kyberbezpečnosti, cloudových služeb a GDPR. Vyvíjíme také aplikace na míru a nabízíme ServiceDesk. Produkty a služby vždy přizpůsobujeme vašim potřebám.
25+
let zkušeností
6000+
projektů
Telly
Český rozhlas
ADP
Czech airlines
Remax Česká republika
KONTAKT

Kontaktujte nás

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci? Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám do 3 hodin.
- Ozveme se vám do 3 hodin
- Non-stop podpora v češtině i angličtině
- Předběžnou nabídku máte do týdne
- Garance dostupnosti dat 99,99 %
Zavolejte nám
Nechcete čekat na odpověď?
Zavolejte nám na číslo
+420 225 006 555
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.